Ha egy „sima” üzletet szeretnénk létrehozni, az rengeteg macerával jár. Először is üzlethelységet kell vásárolni, vagy bérelni. Ezután eladókat és alkalmazottakat kell felvennünk és biztosítani nekik a munkát és a fizetést. Webáruházkészítés, online kereskedelem esetében ezek mind elmaradnak! Az üzlethelység helyett itt egy online felület megvásárlására vagy bérlésére lesz szükség, esetleg egy kisebb raktárra, melybe tárolhatjuk az árut. Mivel az üzlethelység nem szükséges, megússzuk annak fenntartását, rezsijét és bérlését is. Eladók helyett csak egy rendelésfelvevő személyre lesz szükségünk.
Az Online áruház nagy előnye, hogy akárkit, akármikor elérhetünk vele! Főleg, ha egy keveset költünk a reklámokra is! Hiszen gondoljunk csak bele, amíg van egy üzletünk, azt jórészt az környéken élők ismerik. Nem fog 500 km-ről elutazni senki azért, hogy tőlünk vásároljon. Viszont, ha egy webáruházunk van, akkor már van arra esélyünk, hogy az ország másik feléről érkezzenek a vásárlók.
És hogy hogyan lehet minél több emberrel megismertetni újonnan nyíló webáruházunkat?
A Keresőoptimalizálás és az online marketing költségei vagy egyszeri, de nagyobb összeget jelentenek, vagy kisebb összegeket, ilyenkor pedig célszerű egy moderátor személyzetet kialakítani.
Egy hírlevél, vagy egy célzott Facebook kampány, illetve a Google hirdetések garantálják az új vásárlókat. Sokkal több embert érhetünk el így, mint egy személytelen plakáttal, vagy szórólappal. Költséghatékonyabb és célozottabb, hiszen ezek a hirdetések olyan emberekhez jutnak el, akiket biztosan érdekel a webáruházunk kínálata.