A hazai adatok szerint a magyar állampolgárok nagyjából 35 milliárd Ft-ot költenek évente játékvásárlásra. A szezoncsúcs természetesen a karácsony, amikor a forgalom 60-70 százaléka is realizálódhat. Ezt követi lényegesen kisebb csúccsal a húsvét, majd a gyermeknap.
Míg a korábbi években a kis boltok is jól működtek, a nagy áruházláncok megérkeztével ezek a boltok fokozatosan eltűntek a piacról. A nagy áruházláncokat jelenleg az online vásárlás veszélyezteti. A becslések szerint az online játékvásárlás már a piac 25%-át viszi el, és évről évre folyamatosan növekszik az online játékáruházak jelentősége.
Ma már a piacon rengeteg specializált webáruház is elérhető. Érdemes itt megemlíteni a gemker.hu, tarsasbolt.hu oldalakat, de megjelentek már a fa-játék webáruházak, mint a vesszoparipa.hu
A nagy játék webáruházak mellett jelen vannak a piacon azok a kisebb oldalak is, amelyek egy-egy termék forgalmazásával, népszerűsítésével foglalkoznak, jellemzően ilyenek a fejlesztő típusú játékok.
Az online játékpiacon jelenleg legnagyobb szereplő a jateknet.hu, évi 2 milliárdos forgalmával. Bár évről-évre egyre több játék kerül a piacra a tapasztalatok szerint a hazai játékpiac nem bővül, évek óta stagnál a játékvásárlásra fordított összeg.